زاهدان؛

زیبا سازی میدان ورودی شهر زاهدان

میدان راه و ترابری زاهدان به میدان گردشگری تبدیل می شود.

زیبا سازی میدان ورودی شهر زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان از تبدیل میدان راه و ترابری زاهدان به میدان گردشگری خبر داد و گفت: میدان ورودی هر شهری پیشانی آن شهر است از این جهت زیباسازی در این نقطه انجام شده است.

مسعود مالکی در نشست شورای راهبردی گردشگری سیستان وبلوچستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: از فروردین ماه و با دستور استاندار سیستان وبلوچستان که این استان مقصد گردشگری نامیده شده اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان در تمام زمینه ها کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون ۱۱۰۰ کیلومتر از راه های اصلی استان بهسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۶۰۰کیلومتر خط کشی و نصب علائم در سطح سیستان وبلوچستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ نقطه حادثه خیز در شمال سیستان و بلوچستان شناسایی شده عنوان کرد: تاکنون ۱۲نقطه رفع شده و در دیگر نقاط نیز تابلوهای آشکار سازی نصب شده است.

مالکی گفت: میدان ورودی هر شهری پیشانی آن شهر به شمار می‌رود از این رو در جهت زیباسازی میدان و مبادی ورودی شهر زاهدان میدان راه و ترابری به میدان گردشگری تبدیل شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان همچنین در این نشست پیشنهاد برپایی غرفه های محلی و نمایشگاه هایی در رابطه با دستاورد و توانمندی های روستایی مردم استان در نوروز را داد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار