شیراز؛

مصاف تیم شهید چمران لارستان با نماینده اصفهان

در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در یک دیدار تشریفاتی جشن قهرمانی می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور روز جمعه  6 اسفند با انجام سه بازی به پایان می‌رسد.
 
تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که توانسته با پیروزی برابر تمامی رقبایش یک هفته به پایان این بازی‌ها قهرمانی‌اش را جشن بگیرد، از ساعت 11 در سالن ورزشی رزم‌پوش مجموعه تختی شهر لار در یک بازی تشریفاتی میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.
 
در دیگر بازی این هفته تیم هدف‌پویان جوان قم میزبان تأسیسات دریایی تهران است که این تیم تهرانی نیز رده دوم خود را تثبیت کرده و از طرفی با فاصله 4 امتیازی از تیم لارستانی دیگر امیدی به قهرمانی ندارد.
 
در بازی پایانی این هفته تیم‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی یعنی فولاد مبارکه سپاهان و هیئت البرز در کرج به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
تیم شهید چمران لارستان به عنوان تنها نماینده استان فارس در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور شرکت کرده است و توانسته با 11 بُرد پیاپی و 22 امتیاز یک هفته قبل از پایان لیگ به عنوان قهرمانی دست یابد.
 
همچنین تیم تأسیسات دریایی تهران با 18 امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرده و ذوب آهن اصفهان نیز با 16 امتیاز به مقام سوم دست یافته است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار