افزایش شمار جمهوری‌خواهان حامی لایحه محدود کردن اختیارات ترامپ در قبال روسیه

چارلی دِنت نیز به صف حامیان لایحه‌ای پیوست که در صورت تصویب، اختیارات ترامپ را برای کاهش و یا لغو تحریم‌های روسیه محدود می‌کند.

افزایش شمار جمهوری‌خواهان حامی لایحه محدود کردن اختیارات ترامپ در قبال روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، «چارلی دِنت»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت «پنسیلوانیا»، سه‌شنبه، حمایت خود را از تصویب لایحه محدودسازی اختیارات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، در قبال تحریم‌های روسیه اعلام کرد. 

 در این صورت تصویب این لایحه، ترامپ برای کاهش و یا لغو تحریم‌های روسیه به مجوز کنگره نیاز خواهد داشت. دِنت درخصوص تحرکات روسیه در اوکراین و آنچه دخالت مسکو در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا خواند، ابراز نگرانی کرد. وی حملات ادعایی سایبری روسیه علیه مراکز دولتی و افراد حقیقی در آمریکا را تهدیدی جدی برای آرمان‌های [به‌اصطلاح] دموکراتیک این کشور و متحدانش خواند. 

این عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه با انتقاد از رویکرد ترامپ در قبال «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه، اظهار داشت تمجید رئیس‌جمهور آمریکا از همتای روسش، نگرانی‌هایی را درخصوص بیعت وی با دشمن دیرین ژئوپُلیتیک آمریکا برانگیخته است. 

پیش از دِنت، سه عضو جمهوری‌خواه دیگر مجلس نمایندگان آمریکا -آدام کینزینگر، تام رونی و مایکل ترنر- و همچنین 4 قانونگذار دموکرات -از جمله استنی هویر- از این لایحه حمایت کرده بودند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار