شان اسپایسر: هدف فرمان مهاجرتی ترامپ حفاظت از امنیت آمریکاست

سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه اعلام کرد هدف اصلی دستور اجرایی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع کشورهای خاص، حفاظت از امنیت آمریکا است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه تاکید کرد هدف اصلی دستور اجرایی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع کشورهای خاص، حفاظت از امنیت آمریکا است و قصد کاخ سفید این نبوده است که برضد این کشورها اقدامی صورت داده باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ترامپ در یکی از سخنرانی‌هاش اظهار کرده که تظاهرات‌ها علیه او ساختگی هستند، مدعی شد: وقتی که به برخی از آنگاه نگاه کنید متوجه می‌شوید که آنها گروهی که نماینده یک منطقه باشند نیستند. آنها گروه کوچک و پرسر و صدایی هستند که در اکثر مواقع در حال خرابکاری برای جلب توجه رسانه‌ها هستند. پرسر و صدا بودن آنها به معنی این نیست که آنها پرتعداد هستند.

اسپایسر در بخش دیگری از این کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره طرح ترامپ برای ایجاد مناطق امن در سوریه گفت:ترامپ در گفتگو با شماری از سران منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) این مسئله را مطرح کرده است. وی با این حال سئوالات خبرنگاران درباره این مسئله را به وزارت دفاع آمریکا ارجاع داد.

سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد مقام های دولتی که به کار گماشته شده اند، باید دستور کار رئیس جمهور ترامپ را پیگیری و اجرا کنند.

شان اسپایسر گفت: ترامپ با ماموریت تغییر در نظام اداره ی کشور وارد کارزار شد و با قدرت دستور کارش را دنبال می کند.

وی تصریح کرد هدف اصلی دستور اجرایی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع کشورهای خاص، حفاظت از امنیت آمریکا را دنبال می کند و قصد کاخ سفید این نبوده است که برضد این کشورها اقدامی صورت داده باشد.

اسپایسر در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره ایجاد مناطق امن در سوریه گفت، ترامپ در گفتگو با شماری از سران منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) این مسئله را مطرح کرده است. وی با این حال سئوالات خبرنگاران درباره این مسئله را به وزارت دفاع آمریکا ارجاع داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار