اصفهان؛

اختتامیه جشنواره "بهشت در قاب تصویر" برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه جشنواره " بهشت در قاب تصویر" روز جمعه ششم اسفندماه ساعت 19 در تالار هنر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، جشنواره " بهشت در قاب تصویر" برای نخستین بار در کشور در سال 93 به همت و تلاش مجمع فیلم‌سازان انقلاب اسلامی(سیمرغ) و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به صورت استانی آغاز به کار کرد.

این جشنواره امسال در قالب سومین دوره در قالب مستند، نماهنگ، نواهنگ، داستان، انیمیشن و اینفوموشن برنامه ریزی شد که مراسم اختتامیه آن روز جمعه ششم اسفندماه ساعت 19 در تالار هنر برگزار می شود.

دبیر سومین جشنواره "بهشت در قاب تصویر" در نشست خبری این جشنواره با بیان اینکه برند‌سازی و شخصیت‌سازی این جشنواره نخستین هدف این دوره از جشنواره است، اظهار داشت: برای بهبود کیفیت جشنواره تصمیم گرفتیم تا بخش‌های مستقل را از جشنواره امسال حذف کنیم که این امر موجب کاهش تعداد شرکت‌کنندگان و آثار ارسالی شد.

محمدرضا شیخ‌بهایی به دریافت 200 اثر در دبیرخانه سومین جشنواره "بهشت در قاب تصویر" اشاره کرد و افزود: پس از بررسی آثار،۶۰ اثر به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند.

دبیر سومین جشنواره "بهشت در قاب تصویر" با اشاره به رشد کیفی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، گفت: برخی تولیدات به سمت تولید آثار تربیتی حرکت کردند که در راستای اهداف فرهنگی و پرورشی توسط هیئت‌های مذهبی و مراکز فرهنگی تولید شدند.

وی ادامه داد: بیشتر آثار ارسالی به جشنواره دارای روح انقلابی و مبانی انقلاب بوده ضمن اینکه از اتصال فکری در زمینه دینی نیز برخوردار هستند.

وی با اشاره به حضور ۸۰ نفر شرکت کننده از ۳۹ مرکز فرهنگی در سومین جشنواره "بهشت در قاب تصویر"، گفت: ۹ نفر از این شرکت‌کنندگان خانم و بقیه آقا هستند.

وی با اشاره به داوران این جشنواره، آنان را از فعالان رسانه‌، سینما و تلویزیون دانست و بیان کرد: نتایج نهایی داوری‌ به دلیل جلوگیری از ایجاد فضای رقابتی و تاکید بر فضای رفاقتی در روز اختتامیه جشنواره اعلام می‌شود.

شیخ بهایی در مورد هیئت انتخاب جشنواره بهشت در قاب تصویر خاطرنشان کرد: در هیئت انتخاب امسال رسول فاطمی، مجتبی خیام و محمدرضا شیخ بهایی حضور داشتند.

گفتنی است؛ آثار برگزیده این جشنواره در کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سالن اجتماعات گلستان شهدا و دیگر مراکز متقاضی نمایش داده می‌شود .




انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار