اهواز؛

اخراج کارکنان بخش خدمات بیمارستان اندیمشک شایعه است

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اخبار منتشر شده در فضای مجازی درخصوص اخراج کارکنان بخش خدمات بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان را تکذیب کرد.

اخراج کارکنان بخش خدمات بیمارستان اندیمشک شایعه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سیما جمشیدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک بیان کرد: شامگاه گذشته، یک خبر در فضای مجازی مبنی بر اخراج 35 نفر از کارکنان بخش خدماتی بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتشر شد که این خبر کذب بوده و صحت ندارد.

وی با اشاره به این که تمام اقدامات جذب و به کارگیری نیرو در واحدهای بهداشتی شهرستان اندیمشک باید با نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام شود، گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته و با حداقل حقوق، 75 نفر برای انجام خدمات مورد نیاز شهروندان در بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک جذب شده‌اند که این میزان بیش تر از نیاز شهرستان بوده و کارایی مورد نیاز را نیز کاهش داده بود.

جمشیدی بیان کرد: پس از آن  با نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز میزان افراد به کارگیری شده در بخش خدمات این واحد بهداشتی اندیمشک به 35 نفر کاهش یافت که این افراد نیز به صورت روزمزد و بدون داشتن قرارداد استخدامی خدمات مورد نیاز شهروندان را در بیمارستان امام علی (ع) انجام می‌دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک افزود: این جذب نیرو با توجه به کاهش حجم عملیات طرح‌های عمرانی در بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک کاهش یافته و به زودی با انتخاب پیمانکار جدید جذب نیرو مطابق با قوانین موجود در این حوزه، صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، به زودی 14 نفر در بخش خدمات بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک و پس از طی مراحل قانونی جذب و  قرارداد استخدامی این نیروها ثبت می‌شود.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: اندیمشک در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان دارای محرومیت گسترده است و به دلیل نقش مهم این شهرستان در حوزه جاده‌ای، باید بیش از گذشته نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان رفع شود.

سیما جمشیدی تصریح کرد: طرح‌های گسترده‌ای در این زمینه طراحی و به اجرا می‌رسد که با بهره ‌برداری از این طرح‌ها رضایت شهروندان از خدمات حوزه بهداشت و درمان بیش از گذشته فراهم می گردد.

انتهای پیام/ گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.