مشهد؛

برگزاری رزمایش بزرگ بیت‌المقدس در قوچان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان از برگزاری سه رزمایش عملیات تاخیری ، دفاع از کوی برزن و امداد نجات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ صوفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : رزمایش سردار شهید حسین همدانی با حضور گردان های دفاع مقدس ششم اسفند در قوچان برگزار می شود.

او با بیان اینکه بسیج به عنوان مظهر اقتدار نظام است و در تمام صحنه های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و در عرصه سازندگی سلحشوری های زیادی را انجام داده اند، عنوان کرد: یکی از عرصه های حضور بسیج بحث امنیت و اقتدار است که از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان با بیان داشت :بخشی از بسیجیان در قالب گردان های مختلف از جمله گردان های بیت المقدس و عاشورا و پایگاه های امام حسین در بسیج سازماندهی شده اند وهر کدام وظایف خاص خود را انجام می دهند که چند سالی است که در شهرستان قوچان در گردان ها تمرکز ایجاد شده است

او تصریح کرد: گردان ها به تناسب نوع گردان رزمایش های مختلف دارند مثلا یکی از عملیات گردان ها عملیات امداد و نجات است

سرهنگ صوفی اظهار داشت : در این رزمایش نیز یکی از مهم ترین کارها بحث امداد و نجات خواهد بود که با همت مسئولین شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان در پایان با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان بسیج تقویت آمادگی رزم در رده های مختلف بسیج در گردان های مختلف است، عنوان کرد: تمریناتی انجام می دهیم که توان عرصه های بسیج افزایش پیدا کند که اگر زمانی نیازی به حضور در عرصه ها نظامی ،غیر نظامی و امداد و نجات بود بسیجیان بتوانند به موقع عمل کنند و به خوبی وظایف خود را انجام دهند .

انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.