ایلام؛

دستگیری پزشک قلابی در فضای سایبری

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام گفت: فردی که در فضای سایبری خود را به‌ عنوان یک پزشک، جا زده بود دستگیر شد.

دستگیری پزشک قلابی در فضای سایبریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی جمالی بیان کرد: در پی رصد فضای سایبری توسط کارشناسان این پلیس صفحه‌ای شناسایی که در آن فرد یا افرادی در تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز فعالیت می‌کردند که با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مراجع قضایی مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی فرد موردنظر در حالی‌که مشغول فعالیت در مطب خود در استان تهران بود شناسایی و دستگیر شد و متهم در ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

جمالی افزود: پزشک قلابی با استفاده از مدارک جعلی اقدام به باز کردن مطب و ارائه خدمات پزشکی به مردم می‌کرد و جا دارد عموم مردم در زمان مراجعه به پزشک و به‌خصوص مطب‌های خصوصی همیشه اطلاعات کامل و کافی را از مراجع مربوطه اخذ تا گرفتار کلاه‌برداران نشوند.

رییس پلیس فتا استان با تأکید بر اینکه پلیس فتا با هر نوع فعالیت مجرمانه در فضای سایبری برخورد می‌کند و از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مواجهه با هر نوع تخلف در فضای سایبری مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن‌های 65-2182361 -084 تماس حاصل کنید.


انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.