یزد؛

صنعت لاستیک یک صنعت بسیار بالنده

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در یزدگفت: صنعت لاستیک یکی از صنایعی است که برای پیشرفت و توسعه آن برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه استان یزد از جایگاه ویژه‌ای در صنعت لاستیک برخوردار است، گفت: سند استراتژیک توسعه صنعت لاستیک کشور تدوین شد.

 صالحی‌نیا با اشاره به اینکه سند استراتژیک توسعه صنعت لاستیک کشور تدوین شده است، افزود: با توجه به قابلیت‌های بسیار خوبی که به دلیل قدمت و سابقه این صنعت در کشور وجود دارد مسیر خوبی برای رشد و توسعه آن دیده می‌شود.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به جایگاه صنعت لاستیک در استان یزد اشاره کرد و افزود: صنعت لاستیک یزد یک صنعت بسیار بالنده از تولید، طرح های مهندسی، توسعه، سرمایه گذاری جدید، استفاده از برند خوب و بین المللی و موارد مختلف دیگر که مورد توجه بازار است به حساب می آید.

صالحی‌نیا ادامه داد: در برنامه استراتژیک برای توسعه صنعت خودرو هم نیاز به توسعه صنعت لاستیک داریم و باید روند توسعه این دو صنعت به صورت همزمان تدوین شود تا شاهد مشکل نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه در کشور هم تلاش شده که یک هماهنگی و انسجامی بین این دو صنعت وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: در سیزدهمین همایش ملی صنعت لاستیک که در استان یزد در حال برگزاری است هم این موضوع به خوبی دیده شده است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: میزان اشتغال ایجاد شده در این صنعت هم به صورت مستقیم و غیرمستقیم بسیار زیاد و نشان دهنده ظرفیت بالایی است که در این صنعت وجود دارد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار