شهرکرد؛

چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی از شهدای گمنام

استان چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی از هفت شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، پیکر مطهر هفت شهید گمنام سال های دفاع مقدس در این استان تشییع و خاکسپاری می شود. 
 
بر اساس برنامه ریزی انجام شده؛ روز سه شنبه دهم اسفندماه جاری، پیکر مطهر هفت شهید گمنام با استقبال مسئولین وارد استان چهارمحال و بختیاری می شود و با انجام رژه موتوری در سطح شهرکرد، به معراج الشهدای این شهر منتقل خواهند شد.
 
آیین وداع با شهدای گمنام نیز سه شنبه شب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌گردد.
 
پیکر پاک شهدای گمنام ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۱ اسفند و با حضور پرشور مردم استان، از میدان انقلاب تا حرم مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) در شهرکرد تشییع و یکی از این شهدای والامقام در محل دانشکده فنی پسران شهرکرد به خاک سپرده می شود.
 
پیکر مطهر شش شهید گمنام دیگر نیز به شهرهای گندمان و فرادنبه از توابع شهرستان بروجن و دستنا از توابع شهرستان کیار منتقل خواهد شد که مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر در شهرهای ذکر شده، روز پنج شنبه ۱۲ اسفند همزمان با سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) انجام می‌شود.
 
از مردم شریف و شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری دعوت شده است تا با حضور پرشور خود در این مراسمات، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، برگ زرین دیگری در سند افتخارات این استان به ثبت برسانند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار