در حاشیه نشست هیات دولت:

شریعتمداری: رییس جمهور فردا به خوزستان سفر می‌کند/ تشریح جزییات برنامه‌های سفر روحانی

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: رئیس جمهور فردا به استان خوزستان سفر می کند و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ریزگردها قرار می‌گیرد.

شریعتمداری: رییس جمهور فردا به خوزستان سفر می‌کند/ تشریح جزییات برنامه‌های سفر روحانی
به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات دولت برای مقابله با ریزگردهای استان خوزستان گفت: به دنبال این اتفاق انتقال برق و آب این استان با مشکل مواجه شد و دولت برای سامان دادن به این مسئله دست به اقداماتی زد.

وی افزود: به دنبال اقدامات دولت معاون اول رئیس جمهور به همراهی برخی وزرا به استان خوزستان عازم شدند و تصمیمات خوبی را در این سفر اتخاذ کردند.

شریعتمداری با بیان اینکه وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی در خوزستان اقدامات وسیعی انجام دادند گفت: از مجموع عملیات صورت گرفته بازدیدهایی به عمل آمد و در سطح ملی و محلی مدیریت‌هایی انجام شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه فردا رئیس جمهور به خوزستان خواهد رفت گفت: روحانی در این سفر از نزدیک از عملیات‌های انجام شده بازدید خواهد کرد و درباره مسائل زیست محیطی، سالم‌سازی هوا و تبدیل شدن گاز ترش به گاز شیرین در برخی پالایشگاه‌ها و از بین بردن تولیدات مزاحم در منطقه و از جمله چشمه‌های تولید گردوغبار در حوالی این شهر اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی تأکید کرد: به دنبال فعالیت‌های اجرایی در این استان کارگروه ملی ریزگردها زیر نظر شورای عالی محیط زیست در خوزستان تشکیل می‌شود و شورای اداری استان برای این مسئله با حضور رئیس جمهور تشکیل جلسه خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار