هلاکت دست‌کم 30 داعشی در ننگرهار افغانستان

دست‌کم 30 تروریست داعش در ولایت ننگرهار افغانستان درگیری‌ با نیروهای افغان و حملات هوایی کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا، مقامات دولتی افغانستان از کشته شدن دست‌کم 30 تروریست داعشی در درگیری‌های جدید و نیز حملات هوایی در ولایت شرقی ننگرهار این کشور خبر دادند. 

استانداری ننگرهار در بیانیه‌ای اعلام کرد در طول 24 ساعت گذشته، 30 داعشی در نتیجه حملات هوایی و درگیری با نیروهای امنیتی در دو منطقه آچین و هِسکا کشته شدند. 

بر اساس این بیانیه، یکی از فرماندهان محلی داعش به نام حمزه در میان کشته شدگان قرار دارد. پنج تروریست داعشی نیز در این عملیات زخمی شدند. این بیانیه می‌افزاید نیروهای امنیتی توانستند یک خودروی متعلق به تروریست ها را نابود و چندین روستا را از وجود داعش پاکسازی کنند. 

یک منبع در ارتش افغانستان به این خبرگزاری گفت روز سه شنبه سه تروریست که در حال ساخت بمب در منطقه‌ای در این استان بودند بر اثر انفجار ناگهانی این بمب کشته شدند.

 از زمان پیدایش داعش در افغانستان در سال 2015، استان ننگرهار که منطقه‌ای کوهستانی است، به صحنه درگیری میان نیروهای امنیتی و تروریست های داعش تبدیل شده است. جلال‌آباد مرکز ننگرهار در 120 کیلومتری شرق کابل قرار دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار