اهواز؛

مراسم تجلیل و بزرگداشت هسته گزینش آموزش وپرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از تعداد بررسی شده، تنها ۱۶ رای منفی صادر شده که این آمار ناچیز نشان دهنده تعامل و نگرش مثبت هسته گزینش خوزستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: ۱۲ هزار و ۱۶۰ پرونده در هسته گزینش آموزش و پرورش در حال بررسی است که از این تعداد هشت هزار و ۷۶۸ مورد منجر به صدور رای مثبت شده و مابقی در حال بررسی است.

وی در ادامه بیان کرد: حضرت امام (ره) با انقلاب تاریخی که انجام داد، ماهیت فکری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه ما را تغییر داد. پیام ایشان توجه بیشتر به مسائل و مفاهیم فرهنگی و هویت فکری است که برگرفته از رویکرد الهی پیامبران است.باید تلاش کرد که احترام مردم حفظ شود و با دقت نسبت به گزینش اهتمام داشته باشیم.

جواد عباسی، مدیر هسته گزینش خوزستان نیز که در مراسم تجلیل و بزرگداشت هسته گزینش گفت: اهمیت مقوله گزینش به عنوان یکی از حلقه های مهم برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش است و گزینش اولین خاکریز صیانت از مقام معلم است. چارچوب کار گزینش براساس دو اصل حق نظام و حق الناس است.حق نظام همان ضوابط و مقررات است و حق الناس هم اولویت هایی است که همکاران برای رعایت حقوق مردم باید در نظر بگیرند.میزان در گزینش حال فعلی افراد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.