رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

زمینه اشتغال بیش از 5 هزار نفر در استان بوشهر فراهم شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در 11 ماه امسال با صدور 2 هزار و 273 پروانه کسب در زمینه‌های مختلف زمینه اشتغال 5 هزار و 682 نفر فراهم شده است.

زمینه اشتغال بیش از 5 هزار نفر در استان بوشهر فراهم شده است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسین حسینی محمدی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر بیان کرد: در 11 ماه امسال 261 واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر برای رفع مشکلات مالی یک‌هزار و 390 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و رونق تولید دریافت کرده‌‌اند.

وی از صدور پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی خبرداد و خاطرنشان کرد: امسال با صدور پروانه‌های بهره‌برداری واحدهای تولیدی 512 فرصت شغلی در این واحدها فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه اشتغال‌زایی در بخش صنعت در استان بوشهر 74 درصد افزایش یافته است گفت: در واحدهای تولیدی متانول کاوه 250 نفر و پتروشیمی مرجان یک‌هزار و 100 نفر مشغول بکار شده‌اند.

حسینی‌محمدی با اشاره به اجرای طرح‌های رونق تولید در استان بوشهر بیان کرد: از تعداد 373 واحد تولیدی ثبت نام شده در سامانه بهین یاب تاکنون 127 واحد منجر به انعقاد قرارداد شد.

وی از پرداخت 720 میلیارد ریال تسهیلات برای رفع مشکل واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر  خبر داد و افزود: در 11 ماه امسال 112 واحد صنعتی 720 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و 149 واحد صنعتی دیگر از محل منابع بانک‌ها 670 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر  تاکید کرد: در مجموع امسال 261 واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر برای رفع مشکلات مالی یک‌هزار و 390 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و رونق تولید دریافت کرده‌‌اند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.