سلیم الجبوری در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

یهودی‌سازی خاورمیانه تهدیدی بزرگ است/ نباید فلسطین را در بازار سیاست رها کنیم

رئیس مجلس عراق گفت: نباید فلسطین را در بازار سیاست رها کنیم.

یهودی‌سازی خاورمیانه تهدیدی بزرگ است/ نباید فلسطین را در بازار سیاست رها کنیم
به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق در دومین روز از ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: این کنفرانس، کنفرانس موفقی بوده و از دولت و مجلس ایران تشکر و تقدیر می کنیم.
 
وی افزود: ما امروز گرد هم آمدیم که درباره فلسطین بگوییم؛ چراکه این مسئله تنها مربوط به مسلمانان نیست و فلسطین یک بحث تاریخی و وجودی دارد.
 
رئیس مجلس عراق با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در خاورمیانه رخنه کرده است و مرتکب شنیع ترین جنایات می شود تاکید کرد: یهودی سازی این سرزمین و تشکیل کشور اسرائیل تهدیدی بزرگ است و حال و آینده ما را تهدید می کند.
 
الجبوری با اشاره به اینکه صهیونیست ها از تمام ابزارها برای جنگ های نیابتی استفاده می کنند تصریح کرد:  معتقدم عراق چه در گذشته و چه در حال در کنار مسئله فلسطین بوده و به هیچ وجه جانب‌داری علیه طرفهای دیگر نکرده است؛ همواره منادی این بوده که اسرائیل پایبند قطعنامه های بین المللی باشد.
 
وی ادامه داد: برادران و خواهران حاضر در جمع ما می بایست در تمام فعالیت های خود منطقی عمل کنیم و همگی بر گزینه فلسطین تاکید داشته باشیم و فلسطین را در بازار سیاست رها نکنیم.
 
الجبوری اضهار داشت: ما همچنین خواستار این هستیم که قدس شریف پایتخت فلسطین باشد و همه آوراگان به سرزمین خود بازگردند و این حق باید براساس ضمانت بین المللی عملی شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار