زاهدان؛

نشست هم اندیشی معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی

نشست هم اندیشی معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی وکارشناسان آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان برگزار شد .

نشست هم اندیشی معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی وکارشناسان آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: این نشست هم اندیشی با محوریت ضرورت و اهمیت توانمند سازی مهارتی دانشجویان و لزوم ارائه آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای به عنوان یکی از  رکن های مهم و اساسی برای ورود افراد به بازار کار و دستیابی به اشتغال پایدار درکنار آموزشهای تئوریک دانشگاه برگزار گردید .

جلیل شهریاری افزود : در سالهای اخیر با توجه به سابقه همكاري اين اداره کل با دانشگاه مذکور تقاضای دانشجویان برای فراگیری آموزشهای مهارتی فنی وحرفه ای رشدچشمگیری داشته از این رو در راستای توسعه همکاری های دوجانبه دفتر کار ویژه کارشناسان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زاهدان در محل مرکز رشد دانشگاه اختصاص یافت.  

وی تصریح کرد : گرایش دانشجویان به مهارت آموزی گویای این نکته است که ارتقاء بهره‌وری و ایجاد اشتغال زمانی محقق می‌شود که سهم آموزش‌های مهارتی در نظام آموزشی کشور افزایش یابد .   

خنجرخانی مدیر اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: آمار دانشجویان مهارت آموخته دانشگاه سیستان و بلوچستان در همایش های گوناگون معاونت های فرهنگی کشور مطرح شده و به علت کثرت بسیار مورد توجه سایر دانشگاه هادر راستای انتقال تجربیات قرار گرفته است .  

در این نشست بر ضرورت آموزش دانشجویان در سال آینده با تکیه بر رویکرد استفاده از ظرفیت های بخش خصوی و دولتی و خصوصی به صورت توامان و غیر رقابتی تاکید شد .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار