اصفهان؛

رفع تصرف 4 هزار متر مربع از اراضی ملی آران و بیدگل

عملیات اجرای حکم رفع تصرف 4 هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در مرتع چاله شوری ابوزیدآباد این شهرستان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل  اظهار داشت: در این پرونده، متخلف اقدام به ساخت اتاق و زدن خاکریز برای تصرف زمین کرده بود که پس از تشکیل پرونده قضایی و صدور حکم روز گذشته این حکم اجرا شد.

رضا شفیعی خاطرنشان کرد: دوستداران و همیاران طبیعت، شورا و دهیاران روستا و دیگر افراد در صورتی که متوجه تغییر کاربری غیرمجاز دست اندازی سودجویان به عرصه منابع ملی شدند می توانند موضوع را از طریق سامانه 1504 به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی اطلاع دهند.

شفیعی بیان کرد: طبق حکم قضایی علاوه بر تخریب و قلع و قمع محدثات واقع در اعیانی اراضی ملی، افراد متخلف به علت وارد کردن خسارت به منابع ملی مشمول پرداخت جریمه می شوند.

وی افزود: تصرف غیرقانونی اراضی دولتی و ملی به یک فرهنگ غلط تبدیل شده است که در این راستا برای کوتاه کردن دست واسطه ها و متصرفان باید اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت مقابله با پدیده زمین خواری خاطرنشان کرد: با قاطعیت و استفاده از راهکارهای قانونی، اقدام به رفع تصرفات اراضی متعلق به بیت المال خواهیم کرد.

ابوزید آباد مرکز بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل است که در فاصله 40 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.