سیستان و بلوچستان

کاهش ۷ درصدی متوفیات ناشی از حوادث رانندگی در استان

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۷۳۶ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده اند که این آمار نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

یه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا عبدی مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ۱۰۰ ماهه نخست سال جاری، ۷۳۶ نفر در حوادث ترافیکی استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داده اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذششه ۷ درصد کاهش داشته است.

عبدی  افزود: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی در ده ماهه نخست امسال در استان سیستان و بلوچستان ۱۳۶ نفر زن و ۶۰۰ نفر مرد بودند.

وی گفت: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۵۳۶ مورد مربوط به جاده‌های برون‌ شهری و پس از آن ۱۲۶ مورد در جاده‌های ‌روستایی و ۷۴ مورد در مسیرهای درون شهری گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در ۱۰ ماهه نخست امسال پنج هزار و ۲۵۲ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان سیستان وبلوچستان و مراکز تابعه مراجعه کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۲۲۲ نفر زن و چهار هزار و ۳۰ نفر مرد بودند.

وی تصریح کرد: طبق آمار مصدومین حوادث ترافیکی ۱۰ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار