ترامپ؛ مالک هزاران وب‌سایت در آمریکا و خارج از این کشور

بیش از ۳۵۰۰ سایت اینترنتی که به نام دونالد ترامپ ثبت شده‌اند، املاک و کالاهای شرکت‌های وی را تبلیغ و معرفی می‌کنند.

ترامپ؛ مالک هزاران وب‌سایت در آمریکا و خارج از این کشور
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا مالک اصلی هزاران وب سایت در آمریکا و خارج از این کشور به نام خودش است که به شیوه‌های متفاوت محصولات، املاک و کالاهای شرکتهای وی را تبلیغ می‌کنند.

بررسی‌های اخیر خبرگزاری سی ان ان نشان می‌دهد دست کم ۳۶۴۳ وب سایت و آدرس اینترنتی به نام دونالد ترامپ ثبت شده است که در حال حاضر بسیاری از آن‌ها فعالیتی ندارند. بخش عمده‌ای از این وب سایت‌ها پس از سال ۲۰۱۲ خریداری شده اند و تعدادی نیز یکسال پیش از آمادگی وی برای ورود به عرصه سیاست ثبت شده است.

تحقیقات سی ان ان حاکی از آن است که ترامپ حتی چند ماه پیش از ورود به کاخ سفید اقدام به ثبت سایت اینترنتی کرده است. برخی از این سایت‌ها اخبار و گزارشهایی مبنی بر رد انتقادات از دانشگاه جعلی ترامپ را منتشر می‌کردند و تعدادی نیز به تبلیغ کسب و کار ترامپ در زمینه‌های مختلف همچون فروش کالا و سفر به املاک و مراکز تفریحی وی اهتمام داشته و دارند.

از مهمترین نکات درباره سایتهای ترامپ، لینک آن‌ها به یکدیگر است. بیشتر سایت‌ها به ۵۰ دامین اصلی لینک می‌شوند و زنجیره وار تجارت ترامپ را در زمینه‌های مختلف معرفی و تبلیغ می‌کنند.

کارشناسان سی ان ان معتقدند فعالیت سایت‌های ترامپ بخشی از فعالیت‌های اقتصادی وی محسوب می‌شود و مغایر با قانون تعارض منافع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار