چاپ نخستین سری کتاب وصایای شهدای کرمان

نخستین سری کتاب وصایای شهدای کرمان با هزینه استانداری کرمان چاپ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ضمن تبیین برنامه های پیشنهادی این اداره کل برای 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء در استان، گفت: این روز مصادف با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستور حضرت امام خمینی(ره) است.

محمدرضا حسنی سعدی با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته در خصوص اطلاع عموم جامعه از روز بزرگداشت روز شهداء افزود: طی نظرسنجی های سه سال گذشته 5 درصد، سال 93 ، 15 درصد و سال 94 بیش از 25 درصد از روز بزرگداشت شهدا مطلع بودند.

وی خاطرنشان کرد: طی اطلاع رسانی های صورت گرفته از سوی سازمان صدا و سیما و رسانه ها، پیش بینی می شود در نظرسنجی ها، 50 نفر از این روز مطلع باشند.

حسنی سعدی بر تمرکز انرژی دستگاه های اجرایی استان برای برنامه های 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء تاکید کرد و گفت: می توان طی این اقدام، شهدا را بعنوان قهرمانان واقعی کشور، به جهانیان بویژه نسل جوان معرفی کرد.

وی با تاکید براینکه 690 نفر دیدار با خانواده معظم شهداء برای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در روز بزرگداشت شهداء ابلاغ شده است، یادآورشد: دیدارها از هفته گذشته در سطح استان آغاز و تاکنون در شهرستان های راور، رابر، کرمان این دیدارها صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از چاپ نخستین سری کتاب وصایای شهدای کرمان با بیش از 2 هزار وصیت از شهدا با هزینه استانداری کرمان در مرحله چاپ است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار