یزد؛

هوشیاری ملت ایران در مقابل خطر نفوذ دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی

امام جمعه موقت تهران دریزد گفت: خطر نفوذ دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی موضوع بسیار مهم و جدی است و باید همه در مقابل آن هوشیار باشند.

هوشیاری ملت ایران در مقابل خطر نفوذ دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامیبه خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: آیت الله کاظم صدیقی روز سه شنبه در کنگره شهید محمد منتظر قائم در یزد افزود: این شهید والامقام انقلاب اسلامی به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ دشمنان در ابعاد معنوی، علمی و مبارزه با نفوذ و نفاق یک الگو برای همگان است.

وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف شاهد فعالیت نفوذی ها برای ضربه زدن به اصل نظام و مردم بوده ایم و قطعا این کار در ابعاد مختلف همچنان ادامه دارد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: خطر نفوذ دشمنان همیشگی و بسیار زیاد است و امروز در جامعه اسلامی ما افرادی در تلاش برای نفوذ استکبار به کشور هستند.

صدیقی گفت: عالم توحید در گذر زمان همواره با نفوذی‌ها و جبهه نفاق مواجه بوده و هدف آنها در اصل قوی نشان دادن دشمنان و ضعیف جلوه دادن جبهه داخلی است.

امام جمعه موقت تهران گفت: آنها با برنامه های مختلف در قالب نفوذ می خواهند دل مردم را خالی کنند و با جدیت برای تحقق اهداف استکبارجهانی می کوشند.

صدیقی یکی از راه های نفوذ دشمنان را استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای ذکر کرد که بنام شیعه و حضرت امام حسین(ع) در راستای اهداف شوم شان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: ولایتمدای و بصیرت مردم عامل اصلی خنثی شدن توطئه های کفر جهانی و فعالیت نفوذی‌ها است و همه باید با بینش و هوشیاری در مسیر نظام حرکت کنیم.

شهید محمد منتظر قائم در سال 1359 در حمله نظامی آمریکا به طبس به شهادت رسید. 

استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار