شیراز؛

فارس میزبان نخستین نشست ترومای روانی و اعتیاد

نخستین نشست با محوریت ترومای روانی و اعتیاد با حضور استادانی از دانشگاه های آلمان در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر رامین افشاری رئیس این نشست بین المللی گفت: در این نشست، به آسیب های روانی پرداخته می شود که در صورت درمان نشدن، می تواند منجر به اعتیاد شود.


وی با اشاره به حضور اساتید برجسته دانشگاه های برلین و ماربورگ ادامه داد: آسیب های روانی مانند حوادث ناگوار، سوانح و جنگ، می تواند منجر به مشکلاتی شود که اعتیاد را به همراه داشته باشد و در این نشست به چاره اندیشی در این خصوص پرداخته می شود.

دکتر رامین افشاری از پیش بینی 6 کارگاه در طول دو روز برگزاری این نشست در شیراز خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این دو روز، میزبان استادانی از کشور آلمان است تا در خصوص آخرین یافته ها و دستاوردهای این حوزه، تبادل نظر صورت گیرد.

رئیس این نشست بین المللی از برپایی کارگاه درمان تروما بر پایه سی بی تی، هیپنوتیزم و ذهن آگاهی، درمان اختلالات مرتبط با تروما، روان درمانی مبتنی بر فرهنگ، کارگاه سی بی تی اعتیاد و اضطراب، مداخله در بحران و خودکشی، در این نشست خبر داد که با حضور روانپزشکان، پزشکان عمومی، مددکاران، پرستاران و کارکنان مراکز ترک اعتیاد، به مدت دو روز در شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار