بدون جراحی اینگونه زیبا شوید+دستورالعمل

اهمیت دادن به زیبایی و آراستگی برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است اما به جای صرف هزینه‌های سنگین برای انواع جراحی‌ها می‌توان از روش‌های طبیعی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 95 بسیاری از خانم‌ها به فکر تغییر و تحول در ظاهر خود هستند، نکته اصلی اهمیت دادن به سلامت، جلوگیری از انجام کارهای خطرناک و مضر برای بدن و همچین صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.

به جای صرف هزینه‌های سنگین برای تزریق بوتاکس و انواع پروتز به گونه و حتی چانه خود می‌توانید با صرف اندکی وقت و ممارست در تمرین‌های ورزشی چهره‌ای زیبا و جذاب بدست آورید.

برای این مقصود کافی است حرکات ورزشی زیر را هر روز جلوی آینه انجام دهید. پس از 2 الی سه هفته نتایج شگفت انگیز آن بر پوست صورتتان را مشاهده کنید.

توجه شود که استفاده از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از کشیدگی پوست و بروز چین و چروک است. همچنین حرکات را باید با ملایمت انجام دهید، زیرا کشش شدید پوست باعث افتادگی و بروز چین و چروک‌های زودرس می‌شود.

دست‌ها را به صورت کشیده در 2 طرف صورت مماس بر خط فک و روی استخوان گونه قرار دهید و شروع به انجام حرکات دورانی در جهت عقربه‌های ساعت کنید. پس از 20 بار حرکات دورانی، این حرکت را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت انجام دهید.

توجه کنید که هیچ گونه فشاری نباید به صورت شما وارد شود چرا که باعث کشیدگی و چروک پوست می‌شود. اگر پوست شما بسیار خشک است تا زمان برطرف شدن مشکل، این تمرین را انجام ندهید.

لازم به ذکر است که موفقیت این تمرین استمرار در انجام آن است و این حرکت را هر روز باید انجام دهید، در غیر این صورت به حالت اول بر می‌گردد.

منبع: Look-younger-naturally

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار