اصفهان؛

ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح جاده کاشان-بادرود

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح در محور کاشان-بادرود و دیدار خود در این زمینه با وزیر راه و شهرسازی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدجواد ساداتی‌نژاد، در نشست ویژه این موضوع با حضور دکتر مسوولان شرکت های بزرگ واقع در این مسیر گفت:موضوع احداث این تقاطع و رفع خطرات احتمالی در این مسیر در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیگیری خواهد شد.

وی، با اشاره به برگزاری این نشست به منظور بررسی مشکل تردد وسایل نقلیه صنایع مجاور جاده کاشان-بادرود، افزود: دوبانده کردن جاده کاشان–بادرود و شروع عملیات اجرایی آن ضروری است.

به‌گفته‌وی، تردد بسیار زیاد وسایل مختلف نقلیه در این مسیر و حضور برخی صنایع بزرگ کاشان در این منطقه، تأمین راه دسترسی ایمن و مناسب جهت تردد وسایل نقلیه به این کارخانه‌ها و صنايع آتي مستقر در مجتمع اقتصادي كوثر در این محور علل اصلی و لزوم اجرای این عملیات است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، جمع‌بندی نظرات در خصوص ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح در این محور در دیدار با وزیر راه و شهرسازی را تاکیدکرد و گفت: بررسی موضوع همکاری‌های راهبردی صنایع منطقه با یکدیگر به ویژه شرکت سایپا و گالوانیزه از دیگر موضو عات برگزاری این نشست است.

ساداتی‌نژاد، در ادامه اظهارداشت: تغيير مسير توسعه شركت فولاد اميركبير از توليد ورقهاي ساختماني به ورقهاي گالوانيزه بدنه خودرو يكي از اين همكاريها است كه مي‌تواند در شركت سايپا استفاده شود.

وی، اعلام آمادگی شركت هامون نايژه در توليد برخي قطعات فولادي خودرو و بررسی راه‌های تقویت همکاری این صنایع با سایپا در جلسات بعدي را خاطرنشان‌کرد و گفت: اهمیت این همکاری‌ها در حوزه اشتغالزایی و مطرح شدن نام کاشان است که وی آمادگی کامل برای پیگیری موضوع و دیدار با مقامات ارشد شرکت سایپا و وزارتخانه های مربوطه در این زمینه را دارد.

شایان ذ کراست: نشست ویژه ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح در محور کاشان-بادرودبا حضور نمایندگان شرکت‌های سایپا، گالوانیزه و هامون نايژه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره راه و شهرسازی در دفتر نماینده کاشان برگزار شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.