پاکسازی شیشه‌های دودی ماشین‌های سواری در بغلان

سخنگوی فرمانده امنیتی ولایت بغلان از راه اندازی کمپین جمع آوری ماشین‌های شیشه سیاه و دودی در این ولایت خبر داد.

آغاز کمپین پاکسازی شیشه های سیاه و دودی ماشین های سواری در بغلانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ذبیح الله شجاع؛ سخنگوی فرمانده امنیتی ولایت بغلان با بیان این خبر گفته است: پلیس بغلان جهت پاکسازی ماشین‌های  شیشه سیاه و دودی و همچنان جلوگیری ازگشت و گذار افراد مسلح غیر مسئول در این ولایت ، این کمپین را راه اندازی کرده است .

به گفته آقای شجاع این کمپین نظر به بالای گرفتن شکایت های شهروندان شهر پلخمری ولایت بغلان از افزایش بی سابقه وسایط شیشه سیاه و دودی همچنان گشت و گذار افراد مسلح غیر مسئول ، راه اندازی شده است.

آقای شجاع افزود: گذشت و گذار افراد مسلح غیر مسئول و ماشین های شیشه سیاه و دودی در این ولایت ، بسیار بالای روحیه مردم تاثیر گذار است به طوری که سودجویان با استفاده از شیشه های سیاه دست به جرایم های مختلف می زنند و امنیت شهر را نیز برهم زده و مختل می سازند .

وی از تمام رانندگان خواسته است که در عرصه پاک کاری شیشه های سیاه و دودی خود ، با پلیس همکاری نمایند و به افراد و اشخاصی که از قانون سرکشی می نمایند هشدار داده است که با آنها برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت .

گفته می شود این اقدام پلیس ، در شهر با استقبال گرم مردم مواجه شده است و این کمپین بصورت گسترده و جدی در نقاط کلیدی شهر افراز گردیده است .


انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.