کرمانشاه؛

حضور فعال هنرمندان کرمانشاهی در جشن تصویر سال

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از حضور مهم و پر تعداد آثار هنری اعضای انجمن سینمای جوان کرمانشاه در جشن تصویر سال خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کامران رضایی رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه افزود: مستند «مریم فصل آخر» به کارگردانی «طیبه بابایی» و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان کرمانشاه در بخش فیلم حضور دارد و به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره جشن تصویر سال راه یافت.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه گفت:  این مستند که پیش از این در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و جشنواره بین المللی پروین اعتصامی حضور داشته مهرماه گذشته تندیس بهترین کارگردانی و بهترین تدوین جشنواره منطقه ای سمنان را از آن خود کرد در این جشنواره نیز حضور دارد.

وی هم چنین از حضور اعضای واحد عکس انجمن سینمای جوانان کرمانشاه  نیز در مهم ترین رویداد هنرهای تصویری سال یعنی چهاردهمین جشن تصویرسال خبر داد و گفت:«نوید محمدی» در بخش عکس های ورزشی، هنروهنرمندان، نگاهی دیگر(خلاقه)، ایران ما  و خبری حضور دارد.

رضایی ادامه داد: هم چنین «صحرا رشیدپور» در بخش عکس های  مستند اجتماعی زیر ۲۵ سال، نگاهی دیگر(خلاقه) و  ایران ما حضور داشته و «سحر فعله گری»  در بخش عکس های مستند اجتماعی  زیر ۲۵ سال این جشنواره شرکت کرده است و در بخش مسابقه آن حضور دارد.

وی از حضور «محدثه کرمی» در بخش عکس های ایران ما  خبر داد و گفت: «میثم منیعی» نیز در  بخش عکس های خبری این جشنواره حضور دارد.
جشن تصویر سال از یک تا ۲۰اسفند ماه ۹۵ در تمام فضاهای نمایشگاهی و تالارهای نمایش  خانه هنرمندان ایران برپاست. و سیف‌اله صمدیان دبیری این جشنواره را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار