ساری؛

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش در آمل

4 نفر از اراذل و اوباش متهم به شرارت و درگيری در شهرستان آمل دستگیر شدند.

سرهنگ گنجيان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسايی و دستگيری 4 نفر از اراذل و اوباش متهم به شرارت و درگيری ، در این شهرستان و یکی از شهرستان های همجوار خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح ارتقا امنيت اجتماعی و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی و در پی کسب خبری مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش شهرستان محمودآباد ، در شهرستان آمل رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومی شهرستان آمل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت : ماموران با تشکيل تيم های ويژه عملياتی موفق شدند ، متهم که از افراد شرور و سابقه دار بوده را به همراه سه نفر دیگر از افراد شرور ساکن در یکی از شهرستان های همجوار شناسايی کنند.

سرهنگ گنجيان افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در عملياتی ضربتی متهمان را که با یک دستگاه خودروی زانتیا در حال فرار از این شهرستان بوده اند دستگیر کردند .

وی با اشاره به اینکه در بازدیدهای به عمل آمده از متهمان و خودروی آنان آلات و لوازم شرارت از جمله چاقو و قمه کشف شد گفت : متهمان پس ار تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شده و خودروی آنان توقیف و روانه پارکینگ شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار