ساری؛

دستگیری سارقان سریالی خودرو در محمودآباد

سارقان سابقه دار خودرو با 18 فقره سرقت در شهرستان محمودآباد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در شهرستان های استان و فروش قطعات خودروهای سرقت شده در تهران و رهاسازی بدنه خودرو در حاشیه شهرها موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق به توقیف یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت : راننده و سرنشینان این خودرو در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بررسی های به عمل آمده از داخل این خودرو مقادیر قابل توجهی لوازم وتجهیزات خودروئی سرقتی کشف شد.

سرهنگ شالیکار افزود : متهمان در تحقیقات پلیسی و بازجویی های علمی و تخصصی تاکنون به 18 فقره سرقت خودرو در استان های تهران و مازندران اعتراف کردند .

وی از مالکان خودروها خواست نسبت به نصب لوازم و تجهيزات ايمنی و بازدارنده نظير سوئيچ مخفی ، دزدگير، قفل پدال و فرمان، محافظ كامپيوتر اقدام و از پارك خودرو در محيط‌های خلوت و تاريک كه زمينه را برای ارتكاب عمل مجرمانه فراهم می ‌كند خودداری کنند .

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار