سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران:

همچنان در کورس قهرمانی هستیم/ نیروی زمینی تیم خوبی است

کیخانی گفت: تنها یک امتیاز با تیم نخست جدول فاصله داریم و در 4 هفته باقی مانده شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی داریم.

کیخانی: همچنان در کورس قهرمانی هستیم / نیروی زمینی تیم خوبی است مهران کیخانی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص وضعیت های این روز های لیگ برتر گفت: تیم ما این روز ها تنها یک امتیاز با شهرداری کاشان اختلاف امتیاز دارد و همچنان شانس قهرمانی دارد ، ما هنوز نا امید نشده ایم و در کورس قهرمانی حضور داریم . ما هفته گذشته و در مقابل تیم شهرداری کاشان هم شانس برتری داشتیم اما متاسفانه با غفلت بازیکنان در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردیم تا شرایطمان کمی سخت تر شود.
 
وی درباره بازی مقابل نیروی زمینی هم عنوان کرد: نیروی زمینی تهران تیم بسیار خوبی است . آن ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و موفق شده اند که در 3 هفته اخیر پیروز از میدان خارج شوند به همین دلیل ما امروز بازی سختی داریم اما امیدوارام نتایج لازم را کسب کنیم. همچنین تنها4 هفته به پایان مسابقات لیگ باقی مانده است و تکلیف قهرمان مشخص نیست و احتمال هر رخدادای وجود دارد
 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص کیفیت لیگ امسال هم عنوان کرد:لیگ امسال به نظرم بسیار مثبت و خوب بود زیرا بالاو پائین های بسیاری داشته است و هیچ تیمی در هیچ جای جدول حاشیه امنیت نداشته است ،  اما مشکلاتی هم بوده که از  جمله آن فشردگی  زیاد بازی ها بود و نیاز به برنامه ریزی بهتری داشت . این موضوع هم در اختیار سازمان لیگ است و ان ها باید برنامه ریزی های بهتری انجام دهند و تلاش کنند تا علاوه بر برنامه ریزی مناسب تر حامیان مالی خوبی هم جذب کنند.
 
کیخانی در خصوص وضعیت هندبال در این مدت که سرپرست موقت اداره آن را بر عهده داشته است گفت: به هر صورت رفتن مهدوی همه را غافل گیر کرد و کسی انتظار نداشت این اتفاق رخ دهد . مهدوی درست زمانی کناره گیری کرد که در سال آموزش بودیم من معتقدم که علیرغم مشکلات و مسائلی که وجود داشت مهدوی می توانست هندبال را به خوبی اداره کند اما به هر صورت شرایط به گونه ای پیش رفت که این اتفاقات رخ داد و سرانجام فدراسیون به دست سرپرست موقت سپرده شد. به هر صورت امیدوارم از میان کاندیدا شخصی هدایت فدراسیون را بر عهده بگیرد که بتواند قانون مند عمل کند و حواشی ایجاد شده را از میان ببرد همچنین تا جای ممکن شرایط را عادی کند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار