زنجان؛

واگذاری بیش از ۴ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی در زنجان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از واگذاری بیش از ۴ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی در قالب تعاونی‌های مسکن غیر مهر به مردم زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه از طریق فعالیت تعاونی‌های مسکن در استان ۲۹ هزار و ۹۹۴ قطعه زمین در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت:در همین زمینه ۴ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی هم در قالب تعاونی‌های مسکن غیر مهر به مردم واگذار شده است.
احمد غریوی افزود: از سال ۹۲ با تشکیل کمیته برسی مشکلات تعاونی‌های مسکن در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گام‌های خوبی برداشته شده است و تعاونی‌های مسکن فعال و غیر فعال تفکیک شده است.
وی تصریح کرد: در نتیجه پالایش موفق صورت گرفته هم اکنون طبق آمار ۷۷ تعاونی مسکن دراستان زنجان فعال است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تصورات منفی موجود در زمینه تعاونی‌های مسکن گفت: برخلاف تصورات منفی این تعاونی‌ها در بحث مسکن دار شدن مردم اقدامات خوبی دارند.
غریوی با اشاره به اینکه از طریق فعالیت تعاونی‌های مسکن بیش از ۲۹ هزار و ۹۹۴ قطعه زمین در اختیار مردم قرار گرفته است، افزود: در همین زمینه ۴ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی هم در قالب تعاونی‌های مسکن غیر مهر به مردم واگذار شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از وجود ۲۲ پروژه مسکن مهر در زنجان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل ۳ هزار و ۹۲۲ واحد آپارتمانی است که در اختیار مردم قرار گرفته است.
تعاونی‌ها در کشور تنها راه خانه دارشدن مردم هستند و اگر بتوانیم مشکلات و چالش‌های این بخش را حل کنیم ظرفیت بسیار زیادی آزاد می‌شود که می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد.
غریوی تعاونی‏های مسکن را دارای اهمیت دانست و گفت: بخش تعاونی مسکن زمینه خانه‏ دار شدن مردم را فراهم می‏کند که از این رو دارای اهمیت است.
مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اداره نظارت مدیریت امور تعاون اداره کل فعالیت‏های مناسبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: اداره نظارت تخلفات بخش مسکن را با جدیت رصد و کنترل می‏ کند.
غریوی تصریح کرد: صدور مجوز برای تعاونی‏های مسکن نسبت به سال‏های گذشته با اعمال حساسیت‌های بیشتری انجام می‌شود.
وی هماهنگی دستگاه‌های نظارتی را مورد توجه قرار داد و گفت: با همکاری دستگاه‏های نظارتی کنترل مناسبی در بخش تعاونی مسکن صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/ن
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.