هلاکت شرور و تروریست مسلح

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از کشته شدن شرور معروف منطقه خاش در جریان درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان زاهدان با اعلام این خبر گفت:در جریان درگیری مسلحانه‌ای که دو روز قبل در منطقه خاش روی داد یکی از عوامل اصلی ایجاد شرارت و درگیری‌های مسلحانه در این منطقه معروف به «بیدوک» به هلاکت رسید.
 
وی گفت: در جریان این درگیری چهار قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیری فشنگ جنگی کشف شد.
 
موحدی راد افزود:همچنین یک دستگاه خودرو متعلق به اشرار نیز توقیف شده است.
 
همچنین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از هلاکت شرور سابقه دار  و تروریست مسلح و کشف پنج قبضه سلاح جنگی در عملیات ضربتی پلیس خبر داد. 

سردار حسین رحیمی دقایقی قبل در بیان جزییات این خبر  گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ، شناسایی و دستگیری شرور و تروریست مسلحی را که به دلیل شرارت های متعدد در جنوب استان تعقیب بود،در دستور  کار خود قرار دادند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس پس از هفته ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، روز گذشته محل تردد وی را در محور های فرعی شهرستان خاش شناسایی کردند. 

سردار رحیمی  تصریح کرد: ماموران پلیس،این شرور و تروریست مسلح را در حالی که با یک دستگاه خودرو پژو پلاک مخدوش که دارای سابقه سرقت مسلحانه  داشته در حال تردد بود شناسایی کرده و تحت نظر قرار گرفتند، که این شرور به محض مشاهده یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنها درگیر شد. 

وی با اشاره به اینکه این شرور دارای 15 فقره سابقه سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و خاش، قتل مسلحانه یک بسیجی، راه بندی، جا به جایی مسلحانه موادمخدر ،گروگانگیری در کرمان، همکاری با گروه های معاند، حمله به پایگاه بسیج و چندین درگیری مسلحانه با ماموران پلیس داشته است ،تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس در این درگیری مسلحانه ضمن به هلاکت رساندن این شرور و تروریسم مسلح، از وی چهار قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیر متنابهی مهمات را کشف کردند و در این رابطه یکی از ماموران جان بر کف نیروی انتظامی نیز مجروح شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار