استقلال به کم تجربگی بازیکنانش بازی را واگذار کرد؛

درخشان: پرسپولیس با دوندگی بازیکنانش می تواند الهلال را شکست دهد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم پرسپولیس با در اختیار داشتن بازیکنان جوان می تواند الهلال را خسته کند و در نیمه دوم با استفاده از دوندگی بازیکنانش الهلال را شکست دهد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد دیدار امروز نمایندگان کشورمان مقابل تیم های عربی حاشیه خلیج فارس بیان کرد:با توجه به اینکه این دو تیم برایم ناشناخته هستند از روش بازی و نفرات این تیم ها بی اطلاع هستم. از طرفی تمام تیم ها با قدرت کامل در این رقابت ها شرکت می کنند تا بتوانند نتایج قابل توجهی را در این رقابت های معتبر برای کشورشان کسب کنند.
 
وی افزود:امیدوارم پرسپولیس و ذوب آهن در دیدارهای امروزشان با ارائه فوتبالی تماشاگر پسند بتوانند به پیروزی برسند. در این راستا لازم است نقاط ضعف و قوت تیم های الهلال و العین شناسایی شده تا با استفاده از دوندگی و تلاش بازیکنان بتوانند در دیدارهای شان به پیروزی برسند.
 
درخشان در ادامه تصریح کرد: تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و دونده می توانند این 2 تیم را خسته کنند و  در نیمه دوم به نتیجه لازم دست یابند. در واقع تنها عامل پیروزی این تیم ها می تواند توصیه فنی دقیق از سوی کادر فنی و اجرا دقیق آن از سوی بازیکنان در داخل زمین باشد و در صورتی که بازیکنان این دو تیم خود باوری لازم را داشته باشند به راحتی می توانند بر هر حریفی چیره شوند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان با اشاره به بی تجربگی بازیکنان استقلال مقابل الاهلی امارات تصریح کرد: به نظرم بازی خوبی را از هر 2 تیم شاهد بودیم معتقدم استقلال به دلیل کم تجربه بودن بازیکنانش بازی را به حریف واگذار کرد. باید بگویم این باخت برای استقلال درس عبرتی شد تا بازیکنانش بدانند هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. امیدوارم این شکست باعث شود تا بازیکنان استقلال در دیدارهای آینده با جدیت بیشتری مقابل حریفان به میدان بروند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
حمید خان خوبه گفتی ما نمیدونستیم ما فکر میکردیم با راه رفتن برنده میشن
آخرین اخبار