همدان؛

فردا، همدان از رایحه رضوی سرمست می شود

چهارم اسفند ماه برنامه افتتاحیه طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال در همدان برگزار شده و همدان از رایحه رضوی سرمست می شود.

فردا، همدان از رایحه رضوی سرمست می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان، نشست کمیسیون‌های تخصصی طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال روزهای ١٧ و ١٨ شهریورماه در تهران برگزار شد و در گردهمایی‌١٠ و‌١١ مهرماه «کمیته برنامه ریزی جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام» که  منجربه تدوین طرح «رایحه‌رضوی» شد، استان همدان برای برگزاری مراسم افتتاحیه این برنامه اعلام آمادگی کرد.

این برنامه فردا با حضور مقامات کشوری و استانی، خادمان حوزه رضوی کشور، هنرمندان و... در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان برگزار شده و خادمان برتر رضوی کشور مورد تجلیل قرار می گیرند.

رایحه رضوی، میزبان شاعران برجسته کشور نیز خواهد بود و محمدجواد شرافت، سعید بیابانکی، عسگر شاهی و علی سلیمانی در این برنامه آخرین سروده های خود در وصف امام رضا(ع) را قرائت خواهند کرد.

تجلیل از سه شخصیت فرهنگی، ملی و استانی هم از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه طرح رایحه رضوی است که با حضور معاون توسعه و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) انجام خواهد شد.

این مراسم فردا از ساعت ١٦ تا ١٨ در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار می شود. 

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.