اردبیل؛

اهدا 29 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: ۲۹ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان از ابتدای سال جاری اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رباب عزیز خانی افزود: این کتب از سوی مردم و خیرین و برخی نهادهای فرهنگی استان اهدا شده است.

وی گفت: در وضعیت فعلی ۹۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان موجود است که با در نظر گرفتن جمعیت استان به ازای هر شهروند کمتر از یک کتاب در کتابخانه‌های عمومی داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: با هدف افزایش کمی و کیفی تعداد کتب و همچنین متناسب‌سازی آن با استانداردهای موجود لازم است منابع جدیدی به کتابخانه‌ها افزوده شود.

عزیز خانی یادآور شد: انتظار می‌رود شهروندانی که در منزل خود کتب مناسبی جهت مطالعه دارند نسبت به اهدا اقدام کرده و نسبت به بهبود منابع کتابخانه‌ها مشارکت کتابخانه‌ها اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر این خیرین نیز می‌توانند با خرید و اهدای کتاب در بهبود منابع مطالعاتی کتابخانه‌ها مشارکت کرده و با این اقدام در نشر آگاهی و دانش با کتابخانه های عمومی همراهی کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تأکید کرد: در صورتی که فرد خیری علاقه‌مند به مشارکت در این امر خداپسندانه باشد، امور کتابخانه‌ها می‌تواند برای انتخاب کتب راهنمایی لازم را ارائه دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.