توقیف محموله 12 میلیاردی کالای قاچاق در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی سه دستگاه تریلر حامل لامپ های ال ای دی و رول کاغذ به ارزش 12 میلیارد و 192 میلیون ریال توقیف شد.

توقیف محموله 12 میلیاردی کالای قاچاق در بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرج شجاعی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان، ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی متوجه شدند، یک محموله بزرک کالای قاچاق با کم اظهاری و اسناد مغایر با حجم واقعی  توسط سه دستگاه تریلر در حال انتقال به خارج از استان است که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

شجاعی خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس این سه دستگاه کشنده تریلر پس از شناسایی و توقیف برای بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه محموله های قاچاق کشف شده شامل؛ 253 کارتن لامپ "ال ای دی"  به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال و 681 کارتن رول "کاغذ دیواری" به ارزش 9 میلیارد و 692 میلیون ریال بوده است، اظهار داشت: در این رابطه پنج متهم دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.