همدان

نصب 700 کنتور هوشمند در استان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از نصب 700 کنتور هوشمند در استان خبر داد.

نصب 700 کنتور هوشمند در استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان، مرتضی عزالدین اظهار داشت: بر اساس برنامه تعیین شده نصب 500 کنتور هوشمند در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای استان وجود داشت که خوشبختانه تا کنون 700 کنتور هوشمند در استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه استان همدان در انسداد چاه‌های غیرمجاز مقام اول را در کشور کسب کرده است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیش از 700 حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شد.

عزالدین اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی 2 هدف انسداد چاه‌های غیرمجاز و کنتورگذاری در دستور کار آب منطقه‌ای قرار داشت، اظهار کرد: در استان همدان انسداد 300 حلقه چاه غیرمجاز برای سال 95 هدفگذاری شده بود که تا کنون بیش از 780 حلقه چاه مسدود شده به‌طوریکه 260 درصد بالاتر از هدفگذاری اقدام شده است.

وی تکمیل سد شنجور رزن و پروژه اراضی زیردست سدها را از دیگر تعهدات این شرکت در زمینه اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: سد شنجور رزن در دهه فجر آبگیری شده و اقدامات لازم در اراضی زیردست سد کلان ملایر نیز صورت گرفته است.

عزالدین با بیان اینکه تخصیص اعتبارات آب منطقه‌ای صفر است، گفت: شرکت آب منطقه‌ای تا کنون اعتباری دریافت نکرده و پروژه‌ها به صورت تعهدی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان همدان در اجرای پروژه‌های سد شنجور 7 میلیارد تومان، انسداد چاه‌ها 3 میلیارد تومان و اجرای شبکه 2 میلیارد تومان بدهکار است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.