اردبیل؛

اجرای 30 میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: ۳۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی شهرداری و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اردبیل اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛حمید لطف‌اللهیان افزود: امسال 30 میلیارد تومان اعتبار در اجرای پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل سرمایه‌گذاری شده که به دلیل محدودیت درآمد شهرداری استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کاری قرار گرفته تا بتوانیم در توسعه منطقه گردشگری شورابیل سرعت کاری خود را بالا ببریم.

وی گفت: طرحهای پیشنهادی بخش خصوصی برای توسعه منطقه نمونه گردشگری می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود که امیدواریم در این راستا هرگونه نظر و پیشنهادی که در توسعه این منطقه نمونه گردشگری می‌تواند مثمرثمر باشد ارائه شود تا بتوانیم در راستای زیباسازی شهری به خصوص در ایام آخر سال گام‌های موثری برداریم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: بزرگ‌ترین مسیر پیاده‌روی کشور در پیرامون دریاچه شورابیل واقع در شهر اردبیل به زودی به بهره‌برداری می‌رسد که این خود یک فرصت بزرگ برای معرفی اردبیل به عنوان قطب گردشگری کشور است و ما تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار می‌بریم.

لطف‌اللهیان بیان کرد: این پروژه با هدف تامین سلامتی شهروندان و استفاده مناسب از ظرفیت‌های طبیعت شهرها اجرا شده و در اجرای مسیر پیاده‌روی پیرامون این دریاچه به استانداردهای روز توجه شده ‌و تمامی مراحل این پروژه با نظرات کارشناسانه پیش رفته ‌که امیدواریم با اجرای این پروژه بتوانیم مطالبات و خواسته‌ها‌ی مردم را برطرف کرده و در راستای جلب رضایت شهروندان گام برداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که دریاچه شورابیل یک امتیاز بسیار بزرگ برای اردبیل به شمار می‌رود و هم ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است، بنابراین مانور در این زمینه به طور حتم می‌تواند سبب توسعه و پیشرفت در بخش گردشگری منطقه شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.