شیراز؛

افتتاح دومین سرای مهربانی و 2 پارک بزرگ درشیراز

شهردار شیراز از افتتاح دومین سرای مهربانی همزمان با دو بوستان بزرگ در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز گفت: ما قول دادیم که هر هفته تا پایان سال چند پروژه را به مردم شیراز تقدیم کنیم که در این راستا با توجه به وعده با مردم، افتتاح سه تا چهار سرای مهربانی را در دستور کار داریم.

پاک فطرت افزود: پنجشنبه 5 اسفندماه دومین سرای مهربانی شیراز در بلوار رحمت تقاطع رضوان به مساحت بیش از هزار متر افتتاح می‌شود و مانند سرای مهربانی بلوار چمران که خود خیران این مکان را به بهترین نحو مدیریت و حمایت می‌کنند به فعالیت خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: سومین سرای مهربانی نیز در پارک انتظار گلستان به بهره‌برداری می‌رسد تا با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز کمک‌های مردم نیک‌اندیش برای افراد بی‌بضاعت در قالبی کیفی ساماندهی شود.

شهردار شیراز تصریح کرد: هم‌زمان در همین روز دو پارک افتتاح می‌شود که یک مورد پارک 50 هزار متری واقع در حدفاصل بلوار رحمت و کوزه‌گری است که دارای زمین ورزش، چمن مصنوعی و محل بازی کودکان است و یک پارک هم به مساحت 12 هزار و 500 مترمربع در وصال به بهره‌برداری می‌رسد که دارای کافی‌شاپ و سرویس بهداشتی، امکانات تفرجی و مبلمان بوستانی زیبا و شکیل است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار