راستگو در سیصد و سی و دومین جلسه شورای شهر؛

باید به تراکم‌فروشی در منطقه یک توجه ویژه‌ای شود

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید به تراکم فروشی و ساخت و سازهای بی‌رویه در منطقه یک توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهه راستگو رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی و دومین جلسه شورا پس از اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه یک با اشاره به بازدید اخیر خود از این منطقه، اظهار داشت: این منطقه ۲۷ محله و ۱۰ ناحیه داشت، اما پس از تغییراتی به ۲۲ محله و ۱۰ ناحیه تبدیل شد.

وی افزود: با توجه به قرارگیری برخی محلات بر روی گسل و از سویی معضل بلند مرتبه سازی لزوم رسیدگی به آن ضروری است.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی به توسعه مترو تجریش به غرب منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین درخواست‌های شهروندان رسیدگی به این موضوع است.

راستگو ادامه داد: ساخت وسازهای بی‌رویه و تراکم فروشی در منطقه امروز ضمن نابودی باغات و ریه‌های تنفسی شهر، افزایش ترافیک را موجب شده که این مسأله باید مورد توجه جدی قرارگیرد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران از پارکینک طبقاتی به عنوان نیاز دیگر شهروندان یاد کرد و افزود: معضل بافت فرسوده نیز از مشکلات قابل ذکر در این منطقه است که با توجه به مخاطرات پیش بینی شده، لازم است با تخصیص اعتبار اقدام اساسی در جهت ایمن سازی آن انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار