شاهرود؛

بررسی راهکار لازم برای برطرف کردن مشکل آب منطقه طرود شاهرود

فرماندار شاهرودگفت: مهم‌ترین مشکل و دغدغه مردم این منطقه کمبود آب است که باید برای آن راهکار لازم اندیشیده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در جلسه ستاد توسعه دهستان طرود که در محل فرمانداری شاهرود برگزار شد گفت: برطرف کردن مشکل آب شرب طرود در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخی جاذبه‌های طبیعی در دهستان طرود افزود: دهستان طرود یک روستای هدف گردشگری نامیده شده است که ضرورت دارد برای ورود گردشگر به این منطقه اقدامات لازم و به‌ویژه برطرف کردن مشکل آب در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی افزود: طرود در مسیر راه ارتباطی شاهرود به اصفهان و در حاشیه کویر بزرگ مرکزی ایران قرار دارد و نزدیک بودن به کویر یک مزیت مهم برای توسعه گردشگری در این بخش است و برای توسعه در این بخش باید امنیت کویر را مدنظر قرار داد.

وی به برخی اقدامات و اجرای برخی پروژه‌ها در این دهستان اشاره کرد و گفت: 32 مورد پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در دو سال گذشته در دهستان طرود انجام‌شده است.

فرماندار شاهرود به میزان اعتبار صرف شده برای این تعداد پروژه اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه‌ها 11 میلیارد و 230 میلیون تومان بوده است.

معاون استاندارسمنان از احداث جاده مرکز سلامت طرود خبر داد و گفت: احداث این مرکز یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها بود که برای راه‌اندازی آن 100 میلیارد ریال هزینه شد.

هاشمی حفر چاه آب شرب در روستاهای طرود، بیدستان، سطوه و مهدی‌آباد را از دیگر اقدامات انجام‌شده در این منطقه برشمرد و گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 13 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اجرای روکش آسفالت شاهرود طرود با اعتبار صرف اعتبار 5 میلیارد و 50 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های اجراشده در این بخش عنوان کرد و افزود: شبکه‌های دیجیتال هم در منطقه طرود اجراشده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.