ایلام؛

5 روز تا نمایشگاه کتاب ایلام

نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام با حضور ناشران برجسته کشور از هشتم تا سیزدهم اسفندماه سال جاری در محل انبار غله استان برگزار می‌شود.

5 روز تا نمایشگاه کتاب ایلام
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب استان گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بزرگ فرهنگی و مطالبه عمومی است که موجب توسعه فرهنگی به‌ویژه در عرصه مطالعه و کتاب‌خوانی می‌شود.
 
واحد زهرایی بیان کرد: نمایشگاه کتاب پیشانی فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان است و مجموعه استان برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه در حال فعالیت هستند و تلاش شده که از توان و ظرفیت کارشناسی همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این نمایشگاه استفاده شود.
 
زهرایی اظهارکرد: هدف از این نشست این است که طرح‌ها، ایده‌ها و نظرات کارشناسی ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب ارائه و جمع‌بندی شود تا شاهد برگزاری خوب و مناسب این نمایشگاه در استان باشیم.
 
وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب از برگزاری و روند اجرایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان، تاکیدکرد: باید از ظرفیت و فرصت فضای مجازی در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های نمایشگاه کتاب استفاده کرد که با ترویج فرهنگ مطالعه در فضای مجازی، این فرهنگ در فضای واقعی متجلی شود.
 
دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب استان خاطرنشان کرد: برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب نیز با حضور دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات قرآن و عترت، انجمن‌های شعر و ادب و هنرهای تجسمی و مؤسسات و ناشران استانی و سایر بخش‌ها برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.