کرمان؛

افتتاح 6 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 6 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در انار، کهنوج، شهربابک، کوهبنان، بردسیر و منطقه شهداد افتتاح شد.

افتتاح 6 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در کرمانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 6 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده درشهرستان‌های انار، کهنوج، شهربابک، کوهبنان، بردسیر و منطقه شهداد افتتاح شد.

وی از توسعه کمی مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده در استان از 5 مرکز به 17 مرکز در سه سال اخیر خبرداد.

محسن بیگی با بیان اینکه مردم، قانون‌گذاران، مراجع دینی و سیاست مدارن انتظارات ویژه‌ای  از آموزش و پرورش دارند افزود: تعامل، همفکری و مشارکت همه‌ی نهادهای دولتی و غیر دولتی در فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش ضروری است.

محسن بیگی خاطر نشان کرد: توسعه و پیشرفت کشور، آموزش مهارت‌های زندگی و ترویج آداب شهروندی فقط  در مدارس نهادینه می شود.

وی با تاکید بر اینکه مدرسه یک واحد سازمانی دولتی صرف نیست گفت: تعلیم و تربیت چند بعدی است و همه ی ابعاد و ارکان آن باید در راستای تربیت دانش آموزانی متعهد و کارآمد باهم تعامل، همفکری و هماهنگی  داشته باشند.

وی افزود: تنها 8 درصد از عمر سالانه یک دانش آموز در اختیار آموزش و پرورش است در صورتی که اولیا و سایر رکن‌های تربیتی با آموزش و پرورش در تعامل و همکاری باشند، می توان از این زمان اندک حداکثر استفاده را در راستای پرورش دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی ایران کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار