اراک؛

گشایش نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آرایشی و بهداشتی در اراک

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و سلامت و نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی، سلولزی، شوینده و پاک کننده‌ها به صورت همزمان عصر دوشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک؛ این نمایشگاه های تخصصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی، سازمان غذا و داروی اراک و شرکت رایا پردیس آریان برپا شده و تا ششم اسفندماه جاری پذیرای علاقه مندان است.
این نمایشگاه ها در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع در سالن پرشیا نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برپا شده و برترین نشان‌های تجاری ایران در حوزه های پزشکی، بهداشت و سلامت، آرایشی و بهداشتی تولیدات و محصولات خود را به معرض دید عموم قرار داده اند.
30 درصد از کل فضای این نمایشگاه مربوط به برندهای پزشکی و 70 درصد به محصولات بهداشتی و آرایشی تعلق دارد.
نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و سلامت و نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی، سلولزی، شوینده و پاک کننده‌ها، تا ششم اسفندماه جاری از ساعت 15 الی 21 برای بازدید متخصصان، علاقمه مندان و بازدیدکنندگان دایر است.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.