محاکمه زنی که با همکاری میوه فروش محل، شوهرش را حلق‌آویز کرد

زن خیانتکار و مرد میوه‌فروش که نقشه قتل شوهر این زن را طراحی و اجرا کرده بودند، برای دومین‌بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قضات پس از رسیدگی به پرونده، زن خیانتکار را به اتهام مشارکت در قتل به 14 سال حبس و مرد جوان را به اتهام مباشرت در قتل به قصاص محکوم کردند.
 
بر‌اساس اوراق پرونده، جسد حلق‌آویز قربانی شامگاه 31 شهریور سال 92 در شهر ملارد -حوالی شهریار- کشف شد.گرچه عامل یا عاملان جنایت سعی کرده بودند صحنه را خودکشی جلوه دهند، اما شواهد نشان داد که قتلی صورت گرفته و همزمان پدر و برادر مقتول با اصرار به وقوع قتل، از همسر مقتول شکایت و او را قاتل معرفی کردند، بعد هم خواستار رسیدگی به پرونده شدند.
 
 زن 32 ساله به عنوان نخستین مظنون پای میز بازجویی نشست و به سرعت به قتل با همدستی مرد میوه‌فروش اعتراف کرد. این زن به مأموران گفت: من با بهنام از مدتی قبل رابطه داشتم، شب حادثه نیز بهنام برایم پودر سفیدرنگی آورد که آن را در غذای شوهرم ریختم. وقتی او بیهوش شد بهنام به خانه آمد و جمشید را خفه کرد و بعد هم صحنه‌سازی کردیم.
 
با اعتراف‌های این زن، همدستش نیز دستگیر شد و قتل را پذیرفت. سپس پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قضات نیز پس از محاکمه، رأی به قصاص مرد میوه‌فروش و 15 سال حبس برای زن خیانتکار دادند، اما این حکم با اعتراض وکیل مدافع آنها به دیوان‌عالی فرستاده شد که پس از نقض، برای رسیدگی مجدد به شعبه چهارم دادگاه کیفری ارسال شد.
 
در دادگاه/ در جلسه رسیدگی به این جنایت که به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد، هر دو متهم، اتهام قتل و مشارکت در آن را نقض کرده و به داستان‌سرایی‌های جدید پرداختند. سپس پسر نوجوان مقتول در جایگاه شهود ایستاد و گفت: «من زمان قتل پدرم 9 ساله بودم، اما خوب یادم می‌آید این مرد (اشاره به بهنام) زیاد به خانه ما می‌آمد و شاهد رابطه‌اش با مادرم بودم. آن شب هم یک پودر سفید به مادرم داد که در غذای پدرم بریزد. وقتی من شامم را خوردم، چون باز هم غذا می‌خواستم دست در بشقاب پدر کردم اما مادرم اجازه نداد از آن بخورم.»
 
با اظهارات تکان‌دهنده شاهد قتل، قضات پس از مشورت با یکدیگر برای دومین‌بار متهم ردیف اول - مرد جوان - را به اتهام مباشرت در قتل به قصاص و زن خیانتکار را به 14 سال حبس محکوم کردند.
 
منبع: روزنامه ایران
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
تامی
۱۱:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
هردو شان باید اعدام میشدند
آخرین اخبار