فتح اللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فرهنگ‌سازی در امر نوسازی بافت‌های فرسوده ضرورت دارد

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ترویج فرهنگ تجمیع برای رساندن پلاک‌های ریزدانه به استانداردهای فنی تعریف شده در میان مردم امری ضروری است.

فرهنگ‌سازی در امر نوسازی بافت‌های فرسوده ضرورت داردعباداله فتح اللهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: ترویج فرهنگ تجمیع برای رساندن پلاک‌های ریزدانه به استانداردهای فنی تعریف شده در میان مردم امری ضروری است که در این راستا ۵٠ دفتر خدمات نوسازی آماده ارایه مشاوره در سطح محلات هستند تا مالکانی که در گذشته اقدام به تفکیک غیرقانونی پلاک‌های خود کرده‌اند به سمت تجمیع ملک خود تشویق شوند.

وی با بیان اینکه نوسازی پایدار محله تنها در صورت ورود تمامی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود، افزود: طبق مصوبه کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی، هزینه انشعابات آب، برق و گاز در بافت‌های فرسوده برای نوسازی برای ۵ هزار واحد در سال ٩۵ رایگان شده و هزینه آن میان شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان به صورت تهاتری اعمال می‌شود.

فتح اللهی تأکید کرد: لازم است تا برای تسریع در امر نوسازی بافت‌های فرسوده، انجام مکاتبات اداری زاید حذف و این فرآیندها در معرفی متقاضیان نوسازی جهت اخذ انشعابات آب و فاضلاب به شیوه تهاتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شود.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: شرکت آب، فاضلاب، برق و گاز موظفند تا اعتبارات لازم را جهت تسهیلات بسته‌های نوسازی بافت‌های فرسوده از جمله تخفیف هزینه‌های انشعابات مالکان در سال ٩۶ در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار