لندن: به رغم اعتراضات، سفر ترامپ انجام می گیرد

دولت انگلیس بر انجام سفر ترامپ به‌رغم مخالفت مردم و نمایندگان پارلمان این کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سر 'آلن دانکن ' معاون وزیر خارجه انگلیس شامگاه دوشنبه به‌رغم مخالفت صریح نمایندگان پارلمان و مردم این کشور تأکید کرد که سفر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به انگلیس صورت خواهد گرفت.

 آلن دانکن در جریان بحث و مناظره نمایندگان مجلس عوام در مورد تومار درخواست لغو سفر رسمی رییس جمهوری آمریکا به انگلیس که بیش از سه ساعت به طول انجامید، گفت: این دیدار ' بایستی اتفاق بیفتد و اتفاق هم خواهد افتاد.

'آلن دانکن' در حالی به این صراحت از سفر جنجالی ترامپ دفاع کرد که علاوه بر مخالفت شدید شماری از نمایندگان مجلس عوام با این سفر، میدان پارلمان در لندن و نیز شماری از شهرهای انگلیس عصر روز دوشنبه شاهد تظاهرات گسترده مردم این کشور علیه سفر رییس جمهوری آمریکا بود.

معاون وزیر خارجه انگلیس در این نشست ضمن اشاره به اینکه دونالد ترامپ در جریان حضورش در لندن میهمان ویژه ملکه الیزابت خواهد بود، بیان داشت که 'این‌یک لحظه ویژه برای روابط خاص ' دو کشور بشمار می‌آید.

وی افزود: این دیدار بایستی صورت بگیرد و صورت هم خواهد گرفت و وقتی انجام شود من اطمینان دارم که انگلیس باسخاوت و با احترام از ترامپ استقبال خواهد کرد.

معاون وزیر خارجه انگلیس گفت: مناسبات ویژه لندن و واشنگتن؛ یک ' ستون مرکزی باثبات' در جهانی که در حال خطرناک‌تر و بی‌ثبات تر شدن است، شمرده می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار