ایرانجوان بوشهر از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکرد

مربی ایران‌جوان بوشهر گفت: ما اعضای کادر فنی ایران‌جوان بوشهر ناکامی‌های این تیم را در این چند بازی به گردن می‌گیریم.

ایرانجوان بوشهر از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روزبه چاهی‌بخش پس از شکست خانگی تیم‌ایران‌جوان بوشهر در مقابل تیم خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه تیم‌ ایرانجوان بوشهر از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکرد اظهار داشت: بازیکنان تیم ایران‌جوان بوشهر از توانمندی بالایی برخوردارند ولی برخی از مشکلات،  وضعیت این تیم را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی از مشخص نبودن تکلیف باشگاه ایران‌جوان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: ما اعضای  کادر فنی ایران‌جوان بوشهر ناکامی‌های این تیم را در این چند بازی به گردن می‌گیریم، اما مشکل ایران‌جوان فنی نیست بلکه مشکل مدیریتی باشگاه است که هنوز تکلیف این باشگاه مشخص نیست.

مربی ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر در مرز سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارد افزود: ایران‌جوان بخاطر مشکلات سهامداران در اموال باشگاه هنوز بلاتکلیف است و این مشکل سبب سقوط این تیم به لیگ دسته دوم کشورمی‌شود.

چاهی‌بخش با بیان اینکه هر ساله باشگاه ایران‌جوان پیش از مسابقات بسته می‌شود تاکید کرد: کسی به دنبال  تامین و حل مشکلات هزینه‌های باشگاه برای مسابقات لیگ دسته اول کشور نیست.

وی با تاکید بر حل مشکلات مالی تیم ایران‌جوان بوشهر خاطر نشان کرد: از مسئولان استان بوشهر و باشگاه ایران‌جوان تقاضا می‌شود  تا زمان برای این تیم از بین رفته مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه را  برطرف کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.