اصفهان؛

ابلاغ بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها از سوی سازمان مدیریت

معاون توسعه و مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان بخشنامه ارزیابی عملکرد را به تمام ارگان‌ها و نهادها ارسال کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیروس نیک اقبالی  امروز در جلسه مشترک معاونان و مسؤولان ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان دستگاه‌ها به سه دسته، سازمان‌های وابسته به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مستقل مانند شرکت‌ها و بانک‌ها و بیمه‌ها تقسیم می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخشنامه ارزیابی عملکرد اخیراً ابلاغ شد، افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان این بخشنامه را به همراه بحث شاخص‌های عمومی، اختصاصی، جمع‌بندی و برگزاری جشنواره در هفته دولت به تمام ارگان‌ها و نهادهای استان اصفهان ابلاغ کرد.

معاون توسعه و مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان تصریح کرد: حوزه بررسی شاخص‌ها به دو دسته شاخص‌های عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند.

وی تأکید کرد: شاخص‌های عمومی به دنبال متناسب‌سازی دستگاه‌ها هستند که وظیفه کوچک‌سازی دستگاه‌ها را بر عهده دارند، هم‌چنین شاخص‌های عمومی برگرفته شده از 8 برنامه اصلاحی نظام اداری است در قالب نقشه راه به ما ابلاغ شده است.

نیک اقبالی با بیان اینکه از 8 برنامه اصلاحی نظام اداری، 6 برنامه وظیفه استانی وجود دارد، ادامه داد: در حوزه شاخص‌های اختصاصی، جزییات شاخص توسط دستگاه به سازمان مدیریت ابلاغ می‌شود؛ بنابراین در این شاخص‌ها برای هر دستگاه، شاخص‌ها متفاوتی وجود دارد.

وی بیان کرد: تا پایان اسفندماه سال جاری وظیفه انعقاد تفاهم‌نامه استانی در حوزه شاخص‌های عمومی امضا می‌کنیم و امیدواریم تا از اول فروردین بتوانیم در سامانه این شاخص‌ها را بارگذاری کنیم.

معاون توسعه و مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: حوزه شاخص‌های اختصاصی دستگاه‌ها نیز تهیه شده و در سامانه سازمان اداری استخدامی نیز قرار داده شده است که متولیان باید تا پایان اسفند نسبت به تفاهم‌نامه در این حوزه اقدام کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.