امیرحسین شریفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«روزهای بی قراری» امشب پخش نمی‌شود/ مخاطب تا پایان داستان درگیر خواهد بود

تهیه‌کننده سریال «روزهای بی قراری» از جذابیت سریال و پخش نشدن آن در روز دوشنبه گفت.

«روزهای بی قراری امشب پخش نمی‌شود/ مخاطب تا پایان داستان درگیر خواهد بودامیر حسین شریفی تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سریال «روزهای بی قراری» در ٢٣ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای به سفارش معاونت سیمای استانها از سال 93 نگارش و پیش تولید شروع شده است،پخش این سریال از شنبه آغاز شده است و امشب به دلیل بازی فوتبال الاهلی-استقلال در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پخش نخواهد شد. 

وی ادامه داد: مخاطبان تا قسمت شش نمی توانند سریال را قضاوت کنند و پایان سریال برای بینندگان مشخص نخواهد بود. جذابیت سریال «روزهای بی قراری» برای مخاطب تا پایان ادامه دارد و نمی‌توانند پایان سریال را حدس بزنند. 

وی عنوان کرد: سریال «روزهای بی قراری» قصه مشخصی دارد و در ادامه شاهد قصه های دیگری پیرامون قصه اصلی خواهیم بود.
 
شریفی خاطرنشان کرد: امیدوارم سریال با مخاطبان ارتباط برقرار کند و از بینندگان می خواهیم اگر نقاط ضعفی داریم به ما اطلاع بدهند تا در کارهایی بعدی از آن‌ها استفاده کنیم. 

گفتنی‌است؛ سریال «روزهای بی قراری» در پنج استان کشور و در شهرهایی چون تهران، اصفهان، همدان، مازندران و مشهد مقدس تصویربرداری شده است.

بازیگرانی چون ابوالفضل پور عرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، كامران تفتی و سارا صوفیانی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: فرهاد، رها و سارا دوستانی هستند که در حال تحصیل در دانشگاه می باشند. رها و فرهاد با هم ازدواج می كنند. پس از یكسال رها باردار می شود و...

سایر عوامل تولید عبارتند از:
 
تدوین: پرهام وفایی، مدیران تصویر برداری:شهریار اسدی و رسول خدا بنده‌لو، طراح صحنه: شیرین بوریایی، مدیر تولید: جعفر صمدی

مجموعه «روزهای بیقراری» از شنبه 30 بهمن ماه از ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما قرار گرفته است. باز پخش این سریال، 2بامداد، 9:10 صبح و 14:00 بعد از ظهر خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
زهرا
۲۰:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
چراسریال روزهای بیقراری پخش نشد