چاوشی:

آموزش‌های لازم برای پرهیز از موازی کاری یکی از ضرورت‌های ستاد انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیته آموزش ستاد انتخابات گفت: آموزش‌های لازم برای پرهیز از موازی کاری یکی از ضرورت‌های ستاد انتخابات است.

آموزش‌های لازم برای پرهیز از موازی کاری یکی از ضرورت‌های ستاد انتخابات است
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست سید شهاب‌الدین چاوشی رئیس ستاد و با حضور اعضا برگزار شد.

چاوشی در این جلسه با اشاره به سخنان وزیرکشور در مورد ارائه گزارش ستاد انتخابات گفت:‌ وزیر کشور در این جلسه بر ضرورت رعایت سلامت انتخابات و حضور و مشارکت گسترده مردم تاکید کردند.

وی در ادامه افزود: لازم است فضای مناسبی برای مشارکت حداکثری و تبیین مسایل مختلف از جمله قانون تبلیغات در انتخابات با کمک کمیته حقوقی در همه حوزه‌ها و شهرستان‌ها ایجاد شود و تشکیل جلسات توجیهی با احزاب و گروه‌های سیاسی و نامزدها و اعضای برگزار کننده انتخابات ضروری است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیته آموزش ستاد انتخابات گفت: آموزش‌های لازم برای پرهیز از موازی کاری یکی از ضرورت های ستاد انتخابات است.

چاوشی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک تصریح کرد: اگر برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک نهایی شود لازم است تصمیمات لازم همچون ارتباط با مخابرات و اپراتورها در حوزه صف و ستادی پیگیری و از زیرساخت‌های فنی انجام کار اطمینان حاصل شود.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات یک پروژه ملی است و سازماندهی آن ضروری است و همه نیروهایی که در این پروژه دخالت دارند باید با آموزش کامل و آمادگی صد درصد وارد شوند.

در این جلسه هریک از روسای کمیته های پنج گانه ستاد انتخابات گزارشی از وضعیت فعلی آمادگی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستاها ارایه دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار